form { text-align: center; }

Doživite potpunu digitalnu moć uz novu verziju svinaweb metodologije i sustava!

 

svinaweb-promo-roboto

Uspjeti u digitalnom svijetu nije lagano. Svako poduzeće je specifično, veliko ili malo; tehnologija se razvija svaki dan te kupci mijenjaju svoje navike iz dana u dan. Činjenica je da poduzeća koja se digitaliziraju jednostavno ostvaruju veći rast poslovanja i lakše postižu ciljeve.

U svinawebu od prvog dana proučavamo ovaj digitalni fenomen. U zadnjih 3 godine radili smo s više od 670 poduzeća i imali sveukupno 40 članova naše ekipe. Svakog dana radimo na tome kako bismo usavršili metodologiju i tehnologiju kako bi svako poduzeće moglo doživjeti potpunu digitalnu moć.

Danas predstavljamo našu najnoviju verziju metodologije i sustava – verziju 3!

Što je novo i kako možete iskoristiti?

1. Pratite individualno digitalno ponašanje svojih potencijalnih kupaca

Biste li voljeli znati kada netko od Vaših kupaca odluči provesti značajno vrijeme čitajući Vašu ponudu, proučavajući proizvode i gledajući cjenik? Biste li voljeli znati kada kupci intenzivno razmišljaju o kupovini Vaših proizvoda?

Uz naš novi dodatak sustavu to možete napraviti jednostavnije nego ikad. Pratite svoje kupce kroz preglednu nadzornu ploču i primajte obavijesti kada kupac napravi značajni korak poput proučavanja Vaših cijena na web stranici.

2. Automatizirajte personaliziranu komunikaciju i savjete prema Vašim kupcima

Svaki Vaš kupac je jedinstven. Ne postoji učinkovitiji način nego kada svakom kupcu pristupate personalizirano i komunicirate prilagođeno. Naravno, bez tehnologije, takva komunikacija je iznimno skupa.

Zato smo razvili dio novog sustava koji Vam omogućuje slanje personaliziranih poruka na temelju bezbroj informacija koje skupljate kroz naš sustav o svakom kupcu. Zaboravite na slanje jedne te iste poruke svima. Naš sustav može jednostavno kreirati milijun kombinacija i dostavljati točno onu koju svaki kupac treba. Na taj način ostvarujete uz minimalni trošak “wow” efekt i pomažete svojim kupcima personaliziranim savjetima.

Što smo usavršili u prethodnoj verziji, a što je ostalo isto?

1. Prilagodite svoj digitalni marketing kupcima u svim fazama kupovnog ciklusa uz pomoć kvizeva

U prosjeku je manje od 1% potencijalnih kupaca koji dođu na Vašu web stranicu spremno odlučiti se za Vaše usluge ili proizvode. Ostalih 99% jednostavno nije spremno kupiti odmah i ako Vaša web stranica nije prilagođena kupovnom ciklusu, gubite priliku od buduće kupnje. Taj problem smo riješili implementacijom kvizeva poput “Saznajte koja usluga je idealna za Vas” ili “Saznajte je li proizvod X idealan za Vas” ili “Saznajte kako riješiti određeni problem”.

Rezultat ovog rješenja je da svi naši klijenti u prosjeku uspješno privlače 16% svojih potencijalnih kupaca (16x više!), a u najboljim slučajevima taj udio se penje i do 50%.

2. Jednostavna i brza izrada učinkovitih marketinških web stranica

Uspjeh u digitalnom marketingu garantira brzina reakcije, fleksibilnost i optimizacija na temelju podataka. Tradicionalno, proces izrade potrebnih web stranica te marketinških podstranica je iznimno spor i nefleksibilan. Makar i za najmanju kampanju, potrebno je puno sati različitih stručnjaka kako bi napravili podstranicu za novu promociju.

Ovaj problem riješili smo razvivši svoj vlastiti alat za izradu web stranice u sklopu WordPress CMS platforme. Pomoću ovog alata možemo brzo izraditi sve potrebne podstranice koje zadovoljavaju dizajnerske uvjete, skladno i brzo se učitavaju na svim uređajima te omogućuju Vašim kupcima savršeno iskustvo. Na taj način povećavamo rezultate uz manje troškove.

3. Hiper relevantne kampanje na Googleu i Facebooku

Najvažnije kod izrade oglasa na internetu je dobro odrediti kome se oglas prikazuje. Na Googleu je to odabir ključnih riječi, a na Facebooku odabir ciljane skupine na temelju svih podataka koje ta društvena mreža nudi oglašivačima.

Da biste ostvarili nadprosječne rezultate, razvili smo i vlastite ciljane skupine koje nudimo našim klijentima. Na taj način oglašavanjem kroz naš sustav možete ostvariti veći povrat na investiciju u online oglašavanje.

4. Praćenje rezultata i optimizacija na temelju prikupljenih informacija

Uz Google Analytics, koristimo dodatne alate kako bismo Vam prikazali ključne informacije u stvarnom vremenu, te omogućili optimizaciju cijelog sustava.

5. Remarketingom do potrebne vidljivosti

Remarketing predstavlja način prikaza oglasa putem Googleove mreže i Facebooka samo potencijalnim kupcima koji su već bili na Vašoj web stranici. Uzevši u obzir da je za svaku odluku ljudima potrebno između 11 i 15 dodira s informacijom, brandom itd. – remarketingom postižemo vidljivost i povećavamo vjerojatnost poduzimanja željenog koraka Vaših kupaca.

 


Pogledajte točno o čemu je riječ kroz sljedeću vizualizaciju cijelog sustava

Pripremili smo za Vas vizualizaciju uz pomoć jednostavnih GIFova kako biste u potpunosti mogli razumjeti kako izgleda cijeli proces jednom kada imate naš sustav implementiran u Vaše poslovanje.

1. Dovodimo ciljane kupce iz svih faza kupovnih ciklusa na Vašu web stranicu

Kreiramo Facebook oglase koji se prikazuju samo Vašoj ciljanoj skupini. Bez obzira kojim poslom se bavite, na Facebooku možemo izdvojiti Vaše kupce i samo njima prikazati oglas.

odabir-dacebook-ciljanih-skupina

Nakon što odaberemo skupinu, kreiramo oglas koji će se prikazati Vašim kupcima na njihovom Facebook računu.

kreiranje-facebook-oglasa

Uz Facebook oglase kreiramo i oglase na Google tražilici.

Prvo odabiremo ključne riječi za koje će se Vaš oglas prikazati.

Ključne riječi grupiramo i za svaku grupu pišemo nekoliko oglasa koji će motivirati Vaše kupce da kliknu na Vaš oglas.

Nakon što su oglasi uneseni i namješteni u Google AdWordsu i Facebooku, uključujemo kampanje!

Vaši kupci pronalaze oglase na svojem Facebook i Instagram profilu:

1-fb-oglas

Ili kada upisuju ključne riječi na Googleu:

1-gaw-oglas

2. Vaši kupci klikću na oglas i dolaze na Vaš kviz ili prodajnu podstranicu

Nakon što kliknu na bilo koji oglas, Vaši kupci dolaze na Vaš kviz ili direktno na prodajne podstranice.

Kviz se sastoji od naslova, opisnog teksta i pitanja koja su najčešće većinom na zaokruživanje kako bismo olakšali Vašim kupcima unos svojih odgovora.

Na kraju svakog kviza kupac unosi svoje osobne podatke – ime, prezime, email i telefon.

3-kviz-lp

Nakon što ispune formu i kliknu na gumbić, kupce vodimo na tzv. zahvalnu stranicu na kojoj se zahvalimo što su ispunili kviz te damo smjernice koji su im sljedeći koraci. Također, tako i znamo tko je ispunio kviz, a tko ne, i možemo pratiti koja kampanja nam donosi rezultate.

4-ty-page

3. Sve informacije o kvizu odmah dolaze na Vaš mail i u naš sustav za personalizaciju odgovora

Sada slijedi Vaš najvažniji posao. Upit odmah dobivate na svoju email adresu. Otvarate mail i čitate odgovore koje Vam je kupac poslao.

12-cita-mail

Temeljem informacija donosite odluku o sljedećem koraku. Možda procijenite da se ovog kupca odmah isplati direktno kontaktirati pozivom ili odgovorom na mail. A možda procijenite da je bolje još pričekati i vidjeti kako će reagirati na personalizirani savjet kojeg će dobiti od našeg sustava.

13-odgovor-na-mail

U istom trenutku, odgovori Vašeg kupca se spremaju u naš sustav za upravljanje potencijalnim kupcima.

5-novi-upit-u-lead-entry

U ovom sustavu ćete skupljati dodatne informacije o svakom potencijalnom kupcu kojeg primite. Vidjet ćete informacije poput koliko puta je otvorio Vaš personalizirani mail, koliko vremena je proveo na Vašoj web stranici te kada je zadnji puta bio na web stranici.

4. Kupac zaprima personalizirani savjet na svoju email adresu odmah ili nakon određenog vremena

Vaš kupac odmah ili nakon određenog vremena (npr. 2h) na svoj mail prima personalizirane savjete ovisno o svojim odgovorima na pitanja u Vašem kvizu.

Naš sustav, koji personalizira odgovore Vašim kupcima, radi na principu da ima za svaki potencijalni odgovor detaljni savjet i blok teksta, te kao Lego kockice slaže cjelokupni mail. Na taj način svaki kupac koji ispuni kviz dobiva personalizirane savjete i informacije – jednako kao da je razgovarao s Vama, odnosno s Vašim prodajnim predstavnikom.

5. Kupac čita savjete i klikće na linkove koji vode na prodajne podstranice

Odmah nakon svakog savjeta stavljate linkove koji vode na Vaše usluge ili proizvode. Ovaj način prodaje najbolje funkcionira jer smo prvo dali personaizirani savjet na temelju kojeg kupac razumije zašto mu treba predloženo rješenje te je veća vjerojatnost da će ga kupiti.

11-citanje-maila

5. Naš sustav prati ponašanje svakog kupca i vraća natrag te informacije Vama

Prodaja je skupa i troši puno vremena. Bitno je odrediti prioritete i znati koji potencijalni kupac u kojem trenutku je spremniji kupiti od drugih.

Zato je ovaj dio naše metodologije i sustava iznimno koristan – za svakog svojeg potencijalnog kupca vidite njegovo ponašanje na Vašoj web stranici u stvarnom vremenu!

Prvo, sustav trenutačno bilježi svaki puta kada potencijalni kupac otvori i čita Vaš personalizirani email. U sustavu se ukupno prikazuje broj otvaranja emaila po svakom potencijalnom kupcu.

6-punjenje-open-rateovima

Sljedeće, sustav prati i ono najvrijednije – aktivnost i ponašanje svakog individualnog potencijalnog kupca na Vašoj web stranici:

8-aktivnost-na-web-stranici

Primjerice, g. Doktor Posao je pogledao Vaš personalizirani savjet 4 puta i proveo ukupno 2.7 minuta na Vašoj web stranici. Također, poslao je upit prije mjesec dana i nije tada pokazao veći interes, ali nešto ga je pokrenulo da danas provede 1.5 minuta čitajući o Vašim proizvodima!

Upravo ta informacija Vam pomaže da se danas posvetite ovom potencijalnom kupcu jer je svojim ponašanjem pokazao da je SADA zainteresiran i spremniji na Vaš direktni kontakt i ponudu.

6. Filtriranjem i praćenjem ponašanja kupaca možete odabrati one najvrjednije i u pravom trenutku

Zajedno određujemo pravila i kriterije po kojem želite pratiti svoje potencijalne kupce. Njih Vam naš sustav pregledno prikazuje u Vašoj nadzornoj ploči koja svakih par minuta osvježava stvarne podatke o Vašim kupcima.

9-domo-prikaz-kupaca

Na temelju tih kriterija možete precizno vidjeti tko je više zainteresiran za Vašu ponudu te svoje prodajne napore usmjeriti upravo prema najvrjednijim potencijalnim kupcima.

8. Primite odmah obavijesti o aktivnostima potencijalnih kupaca kako biste promptno reagirali kada su spremni kupiti!

Brza reakcija u prodaji prema istraživanjima ostvaruje i do 5x veću vjerojatnost prodaje. Naš sustav Vam šalje obavijesti o vrijednim događajima na koje se isplati brzo reagirati. Nekoliko je važnih događaja:

  1. Upravo ste primili upit
  2. Potencijalni klijent nakon X mjeseci mirovanja ponovo otvara i čita Vaše mailove
  3. Potencijalni klijent provodi nadprosječno vrijeme na Vašoj web stranici čitajući Vaše ponude i cjenik

Kako ne biste propustili ove vrlo bitne događaje i povećali prodaju, naš sustav Vam šalje obavijesti na mobitel i email u roku od par minuta.

10-domo-alert-1

7. Automatsko slanje pravovremenih mailova ili SMS poruka

Dodatno, kako biste si još više automatizirali proces upravljanje upitima i prodajom, na temelju istih kriterija Vašim kupcima se mogu slati personalizirane poruke.

Primjerice, ako je dio Vašeg procesa poziv na sastanak, možete namjestiti da se mailom šalje poziv na sastanak kupcima koji su u zadnjih 24 sata proveli više od 1 minute na Vašoj web stranici čitajući o Vašoj usluzi. Opet, i nakon takvog maila možete pratiti tko je koliko puta otvorio tu poruku i minute provedene na web stranici.

8. Pratite cjelokupni sustav digitalnog marketinga u stvarnom vremenu!

Svi naši klijenti dobivaju svoju nadzornu ploču putem koje mogu pratiti svaki ključni pokazatelj svojeg digitalnog marketinga, uključujući i potrošnju po kanalima promocije, broja posjetitelja i broja primljenih upita i prodaje kupaca.

9. Optimizirajte rezultate svojeg digitalnog marketinga na temelju podataka

Prednost digitalnog sustava je što Vam omogućuje pametnije i preciznije donošenje odluka. Kada pratite sve relevantne pokazatelje tijekom vremena možete optimizirati sustav i na temelju podataka poboljšati sustav.

Naš sustav Vam prikazuje sve važne podatke – od Facebook oglasa i Google oglasa, preko analize ponašanja kupaca na web stranici – do individualnih podataka na temelju kojih optimiziramo Vaš sustav.

10. Spojite podatke iz našeg sustava s Vašim postojećim aplikacijama!

Zaključno, podatke i informacije koje skupljamo u našem sustavu možemo jednostavno prebaciti u Vaš CRM ili neku drugu aplikaciju koju trenutno koristite. Na taj način ne morate mijenjati svoje navike i dobiti vrijednost našeg sustava u aplikaciju koju koristite.



Javite nam se i budite među prvima u Hrvatskoj s naprednim sustavom!